Protected by Copyscape Online Copyright Protection

Monday, February 07, 2011

Apabila Kelibat Baju Merah Bertukar Baju Biru....

hahahaha.....entri ni saja nak cakap pasal 2 team musuh MU,chelsea n liverpool...semalam punya match memang satu dunia tunggu..nak tengok Torres lawan ngan kelab lama dia..baru ja brapa hari pindah trus lawan kan..aku harap seri ja sebab point dua team ni tak la dekat ngan team MU aku.Tapi keputusan chelsea 0-1 liverpool.masa gol tu,kamera fokus kat muka torres.aku pun tak mau ulas panjang bejela sebab bukan kelab yang aku minat pun...tapi rasa nak tulis sebab rata-rata dlm fb,blog dan apa lg yg online alam maya fan chelsea ngan liverpool perang sakan..Puncanya Fernando Torres...kesian dia jadi bahan..hehehe..
apapun aku dah sediakan table untuk peminat bola tengok fixture and result..selamat menengok..

*glory..glory..man united....

No comments:

Post a Comment