Protected by Copyscape Online Copyright Protection

Tuesday, February 01, 2011

Menang,Kalah,Seri...

Musim baru Liga Malaysia dah mula.Petang semalam aku ngan membe aku dengan semangat berkobar-kobar mengisi masa lapang tengok bola di Stadium Batu Kawan.Perlawanan pertama musim ni di gelanggang sendiri.Bagi aku,ni bukan perlawanan bola semata-mata tapi perlawanan menentukan maruah dan hala tuju skuad Pulau Pinang.Lagi pun nak tengok pemain, jurulatih rata-rata muka baru dalam skuad.

Ternyata petang tu dengan bilangan kecil penonton yg datang sokong,dengan mudah skuad Penang di ratah oleh skuad Sarawak.Keputusan Penang 0-4 Sarawak.Tapi tak pa,kalah ka menang ka aku nak sokong gak Penang.Thanks Sarawak,good game.Penyokong sejati dia kena positif.Musim ni aku nak try untuk pi semua match yang main di Stadium Batu Kawan.Tapi yang tak bestmya kekalahan petang tu disambut dengan caci maki kaw-kaw punya dan kena gelak besar beramai-ramai dari penyokong sendiri.Tak syok la macam tu kan...kelab-kelab luar negara walaupun kelab tu jatuh liga,stadium still lagi penuh.Jatuh bangun sentiasa ngan pasukan..
Haria Penang Haria...!!!




Aku memang btoi-btoi geram...bukan sebab Penang kalah tapi sebab brader tiket tu koyak aku punya tiket.Main hentam ja koyak.Aku punya la nak simpan tiket tu wat koleksi.Masa dia koyak tu hancoq luluh hati aku mcm kaca terempas kat batu.Time tu aku rasa mcm nk jadi ultramen taro ja blasah brader tu..penang kalah ka menang ka,aku tetap sokong...

No comments:

Post a Comment